Geri Dön
Çözüldü

Bölgesel PPPoE sunucularında ACIL yazılım güncellemesi ve yeniden başlatma

21.03.2025 00:20/ 21.03.2025 00:30
Etkilenen Servisler
Bölgesel PPPoE

Çözüldü
21.03.2025 00:30

Yapılan işlem sadece bine yakın abonemizi ilgilendiriyor olup, PPPoE bağlantısı kopmayan diğer kullanıcılarımızın bu bildirimi dikkate almamaları gerekmektedir. Çalışmalar tamamlanmıştır.

Güncelleme
21.03.2025 00:29

Güncelleme sonrasında bazı performans sorunu yaşayan kullanıcılarımızı bölgesel olarak yaşadığı yavaşlık problemlerinin düzeltildiği gözlemlenmiştir.

Güncelleme
21.03.2025 00:28

Güncellemeden etkilenen tüm kullanıcıların kusursuz bir biçimde yeniden PPPoE oturumu açtığı gözlemlenmiştir.

Oluşturuldu
21.03.2025 00:20

Değerli kullanıcılarımız, bazı bölgelerden aldığımız arıza kayıtları sebebiyle PPPoE sunucularımızın bazılarını bölgesel olarak ACIL olarak güncelleyerek yeniden başlattık. Bu sebeple PPPoE bağlantınız aktif iken yeniden bağlantı kurabilir.