Çözüldü 21.03.2025 00:30
Yapılan işlem sadece bine yakın abonemizi ilgilendiriyor olup, PPPoE bağlantısı kopmayan diğer kullanıcılarımızın bu bildirimi dikkate almamaları gerekmektedir. Çalışmalar tamamlanmıştır.
Güncelleme 21.03.2025 00:29
Güncelleme sonrasında bazı performans sorunu yaşayan kullanıcılarımızı bölgesel olarak yaşadığı yavaşlık problemlerinin düzeltildiği gözlemlenmiştir.
Güncelleme 21.03.2025 00:28
Güncellemeden etkilenen tüm kullanıcıların kusursuz bir biçimde yeniden PPPoE oturumu açtığı gözlemlenmiştir.
Oluşturuldu 21.03.2025 00:20
Değerli kullanıcılarımız, bazı bölgelerden aldığımız arıza kayıtları sebebiyle PPPoE sunucularımızın bazılarını bölgesel olarak ACIL olarak güncelleyerek yeniden başlattık. Bu sebeple PPPoE bağlantınız aktif iken yeniden bağlantı kurabilir.